Известие

Collapse
No announcement yet.

"Кадърно" рециклирани шарнири

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Кадърно" рециклирани шарнири

    Наскоро рециклирах горните шарнири, ама на единия са си оставили ръцете. Попринцип гуменото оплътнение го връзват с тънка медна тел, но е паднала. Сега отгоре е развързан, а отдолу стои някак високо ->
    Click image for larger version

Name:	DSC01397_2.jpg
Views:	1
Size:	93.8 Килобайта
ID:	2370772

    Пробвах да го наместя така->
    Click image for larger version

Name:	DSC01396_2.jpg
Views:	1
Size:	93.6 Килобайта
ID:	2370773
    и да го вържа с някаква тел ама не стой .

    Дайте идея. С какво се пълни в това пространство за да е защитена ябълката?
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

  • #2
    колега,незнам как си ти правили шарнирите,но точно там където се е извадил маншона трябва да има берд,който да не позволява на маншона така да се изхлузва.просто гайката която се прави,да притиска вътре ябълката,трябва да има канал в който да влиза маншона при монтажа.като гледам от снимките,според мен трябва да се свали шарнира и да се разглоби всичко.стругар да стръгне малко гайката,за да може да се стегне скобата спокойно маншона,той ще разбере какво трябва да направи,като го види.сигурен ли си,че шарнирния болт е стегнат до край,нещо много място ми се вижда.......
    Last edited by undy; d.m.y г., 20:45.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Стегнах го много здраво, при вригнат носач. Просто гуменото уплътнение стои нагоре. Сменил съм всичко по предницата и няма никакво тропане, затова нищо не ми се сваляше повече.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
      Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
      Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

      Comment


      • #4
        Маншонето трябва да влезе от долу. Но сега предполагам като е рециклиран няма как да влзе вече.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Това е оригинален.
          Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1
Size:	8.3 Килобайта
ID:	2281121
          Според мен просто трябва да го напълня с...? незнам с какво. И да го стегна наново отгоре и отдолу, но вече на съответните места. Ама пак с тел ли?
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
          Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
          Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

          Comment


          • #6
            Това не е оригинал. На оригиналния маншона е вкаран вътре при ябълката. подпухнат е от вътрешната страна. Пружинка има само на болта за да стегне маншона и да не влизат боклуци. По принцип рециклирането трябва да е от горната страна. Дупчи се дупка. Пълни се с тефлон, полиуретан, полиамид или каквото и да е там. И после дупчицата се заварява отгоре.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Те махната изцяло стария болт като го изрязаха отгоре, където е капсолован и поставиха нов(пише, че е TRW отгоре). След това го връзват с много тънка медна тел. Вероятно са импровизирали със захвата на маншона от горната страна.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
              Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
              Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

              Comment


              • #8
                Много е кофти рецик на горния....ний затва още не се зафащаме с тва......това в Казанлък ли е сделано????
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                  Наскоро рециклирах горните шарнири, ама на единия са си оставили ръцете. Попринцип гуменото оплътнение го връзват с тънка медна тел, но е паднала. Сега отгоре е развързан, а отдолу стои някак високо ->
                  [ATTACH]45414[/ATTACH]

                  Пробвах да го наместя така->
                  [ATTACH]45415[/ATTACH]
                  и да го вържа с някаква тел ама не стой .

                  Дайте идея. С какво се пълни в това пространство за да е защитена ябълката?
                  Колега, този маншон е за накрайник.........
                  И е по-ПЛИТЪК, и за това малката дупка от към конуса, се вдига много на горе и преминава конуса и вода винаги ще влиза и ще се прецака бързо........
                  Аз заради такъв маншон прецаках шарнира....... Оригинала го скъсах и тогава само такъв намерих и си викам тя скобичката ще го държи, ма
                  По спомен този е 17мм. а оригинала 27мм. от голямата до малката дупка.
                  Той просто се стреми да си иди на мстото и за това отива на горе.......
                  Намери си друг маншон.
                  Аааааа и от горе трябва да направиш канал, да не ислиза.
                  Last edited by haljscho; d.m.y г., 21:46.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Много е кофти рецик на горния....ний затва още не се зафащаме с тва......това в Казанлък ли е сделано????
                    Казанлък да. Не правите ли горни ли? Щото като видях после, че рециклирате ме хвана малко яд, че ги мъкнах дотам. Момчетат там рециклират само горните, които са от алуминий, много лесно се разкапсоловат, махат стария и поставят техния шарнир. А долните са метални отгоре и нямат тапа... било тръдно и тук те не се захващат с това.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                    Comment


                    • #11
                      горните мисля да ги направя като долните как станаха.разкапсоловах от към шарнирния болт,напрайх притискаща гайка(с нужните и сверични стени и канал отвън за маншона)прай се резба в носача(най-гадното)стана префектно,сега ще видя как ще стане на горните.препоръчително е човек да има център и струг под ръка
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        колега как така се праве резба не не става ли тънко рамото и би ли ми пратил снимки моля.

                        Comment


                        • #13
                          като направя снимки ще пусна.днес и утре със сигурност немога.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment

                          Working...
                          X